Kontakt

  • 41 31 06 800
  • 22 21 22 800
Geis - Global Logistics

Tanie i pewne przesyłki kurierskie

Jak złożyć zlecenie?

Szanowni Państwo


Dziękujemy za wybranie systemu „Pewna Paczka”.

Jest to nowe rozwiązanie logistyczne, które pozwoli na skuteczne i efektywne zarządzanie Państwa przesyłkami.

Platforma, którą Państwu udostępniamy, powstała na bazie wielu lat doświadczeń w zakresie logistyki usług kurierskich oraz dogłębnej analizy potrzeb i oczekiwań naszych dotychczasowych Partnerów.

Podczas projektowania platformy „Pewna Paczka” największy nacisk położyliśmy na przejrzystość oraz łatwość obsługi.

Poniższa infografika, przybliży Państwu sposób działania systemu.




Image and video hosting by TinyPic



Aby móc skorzystać z systemu „Pewna Paczka” należy utworzyć nowe konto.



    1. REJESTRACJA

Rejestracja jest w pełni darmowa, możliwa zarówno dla osoby prywatnej jak i przedsiębiorcy. Można to zrobić z poziomu strony głównej Pewna Paczka klikając w pozycję „Rejestracja”.

Pozycje oznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe i bez ich uzupełniania nie będzie możliwości założenia konta.

Poszczególne pozycje to:

  • e-mail - wpisany w tej pozycji będzie również loginem
  • hasło – do konta
  • powtórzenie hasła – należy powtórzyć wpisane powyżej hasło w celu potwierdzenia
  • imię – imię właściciela tworzonego konta
  • nazwisko – nazwisko właściciela tworzonego konta
  • telefon komórkowy – telefon komórkowy właściciela tworzonego konta

  • Obok znajduje się sekcja danych, na które zostaną wystawione faktury za usługi transportowe:

  • osoba prywatna / firma – należy zaznaczyć rodzaj tworzonego konta
  • nazwa firmy – wymagane tylko gdy została zaznaczona pozycja „firma”
  • NIP – wymagane tylko gdy została zaznaczona pozycja „firma”
  • Adres – adres do fakturowania jak i domyślny adres Nadawcy

    Adres można wpisać na dwa sposoby

    1. „Po kodzie” – system dopasuje miejscowość do wpisanego kodu
    2. "Ręcznie" – w takim wypadku należy wpisać dane adresowe ręcznie


  • Konieczna jest również zgoda na przetwarzanie danych osobowych



      2. LOGOWANIE

    Po zakończeniu procesu rejestracji można się zalogować na swoje konto.


    Przegląd poszczególnych zakładek


    Panel administracyjny „Pewna Paczka” łączy w sobie prostotę obsługi wraz profesjonalnymi rozwiązaniami dla Klientów, które wyrosły na bazie doświadczeń firmy K-Ex.


    Cały panel można podzielić na 4 sekcje

  • Przesyłki – zakładanie przesyłek i podgląd w zlecenia historyczne,
  • Adresy– osobista książka adresowa Nadawców/Odbiorców
  • Śledzenie przesyłki(TnT)– panel do monitorowania aktualnego statusu danej przesyłki
  • Moje konto – administracja – zmiana danych osoby nadającej oraz przegląd historycznych danych i aktualnych faktur


  • Aby maksymalnie ułatwić sobie start w pracy z platformą „Pewna Paczka” sugeruje się aby najpierw wejść w sekcję „Moje konto”. Wypełnienie pól „Os. Nadająca”, „E-mail”, „tel. Kom” pozwoli na przeniesienie się tych danych do każdej nowo nadawanej przesyłki co wykluczy potrzebę każdorazowego ich wypełniania.



    PRZESYŁKI


    Zakładka „Przesyłki”, zawiera listę przesyłek dokonanych za pomocą serwisu Pewna Paczka oraz umożliwia nadanie nowej przesyłki.


    NOWA PRZESYŁKA

    Składa się z 4 segmentów:

  • Nadawca i odbiorca
  • Paczki
  • Dostawa
  • Płatność


    1. 3. NADAWCA I ODBIORCA



    Adres Nadawcy i Odbiorcy Klient można wybrać z książki adresowej lub wpisać go z „ręki” - możliwość wypełnienia na 2 sposoby

  • Wpisując kod pocztowy program sam dobierze pasujące miejscowości i ulice

  • W trybie wolnym Klient wpisuje wszystkie dane samemu z zastrzeżeniem wpisania kodu pocztowego, który znajduje się w bazie kodów pocztowych. Poprawny kod pocztowy można sprawdzić tutaj


  • Każdy adres można automatycznie dodać do książki adresowej przy użyciu opcji „Zapisz adres nadawcy/odbiorcy”.

    Pozycje oznaczone czerwoną gwiazdką są polami obowiązkowymi.

    W przypadku wysyłki do osób prywatnych należy zaznaczyć pozycję „Osoba prywatna”.



      4. WARUNKI DOSTAWY


    PACZKI

    W kolejnym segmencie Klient określa ile i jakie paczki znajdują się w zleceniu. Maksymalnie może to być 99 paczek.

    Następnie należy uzupełnić opis towaru. Opcjonalnie można wypełnić pozycję „Uwagi” oraz „Nr ref.1/2”, po których można wyszukać przesyłkę w liście przesyłek.

    Przy wypełnianiu ilości paczek, w przypadku przesyłek niestandardowych, należy podać wymiary poszczególnych paczek w zleceniu (wymiary maksymalne dla przesyłek standardowych i niestandardowych można znaleźć w Cenniku



    DOSTAWA

    W segmencie wyboru daty Klient ma możliwość decyzji w jakich dniach przesyłka ma zostać odebrana oraz dostarczona.

    Standardowo do odbioru przesyłki data ustawia się na dzień kolejny przy zastrzeżeniu, że data nadania lub odbioru nie wypadają w dni wolne od pracy.
    W takim przypadku system podpowie odpowiednie daty.




    USŁUGI DODATKOWE

  • Ubezpieczenie przesyłki
  • Pobranie - realizowane na rachunek Nadawcy wpisany podczas zakładania przesyłki
  • Termin zwrotu pobrań uzależniony jest od rodzaju wybranego pobrania tj. Standard, Express oraz Extra Express
  • Dłużyca – należy podać ilość
  • Sprawdzenie zawartości przed odbiorem


  • ODBIÓR

    Możliwa jest telefoniczna awizacja odbioru


    ZWROT DOKUMENTÓW

    Zwrot dokumentów dołączonych do przesyłki (ROD). Po wybraniu tej usługi pojawi się nowe pole „Dodaj nowy dokument”, gdzie należy wybrać typ dokumentu jaki ma zostać zwrócony Nadawcy (np. faktura/aneks/umowa/WZ itp.) oraz jego opis


    DOSTAWA NIESTANDARDOWA

    Istnieje możliwość wyboru niestandardowych godzin dostawy przesyłki


    DOSTAWA

    usługi dostawy określają czy ma to być dostawa do konkretnej osoby, usługi potwierdzające dostawę oraz awizujące przyjazd Kuriera do Odbiorcy



      5. WYBÓR PŁATNOŚCI


    Opłaty są realizowane przy pomocy platformy PayU

    W przypadku pytań dotyczących systemu płatności elektronicznych prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. za pomocą formularza kontaktowego firmy PayU


    Po wybraniu płatności należy zaakceptować regulamin serwisu. Jest to wymagane i bez akceptacji nie będzie możliwe założenie przesyłki.


      6. WERYFIKACJA


    PODSUMOWANIE

    Po przejściu do podsumowania zlecenia, pojawi się okno ze wszystkimi wybranymi wartościami do przesyłki w celu weryfikacji poprawności danych. Po zatwierdzeniu, nastąpi przejście do strony wybranego banku.

    Po dokonaniu przelewu pojawi się ekran, w którym będzie możliwy wydruk Listów Przewozowych, bądź przejście do Listy Przesyłek. Do każdej z paczek zostaną wygenerowane 2 listy przewozowe, do oklejenia przesyłki.


    LISTA PRZESYŁEK


    Wydruk dokumentów transportowych jest możliwy również sekcji "Lista przesyłek", znajdującego się w "Przesyłki".

    Program po każdym zalogowaniu się do systemu, domyślnie przeniesie użytkownika właśnie do tej zakładki.

    Ekran można podzielić na trzy sekcje: